احصائيات المدونة

السبت، 25 أغسطس 2012

بجد وحشتيني ... يا أحلى ما رأت عيني



كان نفسي أشوفك وأسمع صوتك وإنتي هناك
كان نفسي أقولك إني بحبك وإنتي هناك

كان نفسي أقولك حاجات كتير في قلبي ليكي
كان نفسي أوصف شوقي ليكي قدام عنيكي
كان نفسي أعمل أي حاجة ولا يوم تغيبي

كان نفسي أقولك إني بحبك أكتر وأكتر من أي وقت
كان نفسي تبقى حلم بكرة ودلوقت

كان نفسي أقولك إنك حبيبتي
وكلمة حبيبتي ما تكفي حبي ليك لأنك حبيبتي

معاكي عرفت يعني إيه حب يعني إيه إحساس
معاكي إتولد في قلبي حب ليكي يا أغلى الناس

معاكي سنين هوايا وأجمل ذكرياتي
معاكي حبي ومنايا وأحلى ما في حياتي

معاكي شوقي اللي بان
معاكي معنى الحنان
معاكي كل الامان
معاكي عمري زمان

معاكي أجمل سنيني
معاكي شوقي وحنيني
معاكي عمري كله معاكي 
معاكي دي كلمة قلية لما أبقى معاكي 
لأني بنسى عمري كله معاكي 
وأفكر في بكرة إزاي أكون معاكي 
وعشان كدة مش قادر
ولا في يوم أنساكي

لأنك حبيبتي وروحي
وعمري للي كان
إحساس اللي في حياتي عشتة
قبل ما يمر بيا الزمان
صحيح حب متأخر كتير
لكن جاد به ربي علي
وكان ما كان

حبيبتي بجد قوي وحشتيني
يا أجمل ما خلق ربي
قبل الزمان بزمان 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More